Unnamed Fiasco
An epic battle between an old lady with a moustache and a lucha libre baby fighter is about to unfold. Unnamed Fiasco is a competitive local multiplayer game where your mistakes can actually help you. Every time your character dies during a match, a new clone is created to help you by repeating your past lives movements and actions. Hit piñatas to collect power-ups and face the minute madness that completely change the match flow. Fight on top of an old Mayan temple, a crowded bullring, a laboratory with deadly lasers and more. Face your friends on intense couch multiplayer matches or go solo on tons of action-puzzle challenges with online leaderboards.