Ultra Shadaloo Pack
Download the sixth ultra-powered pack of alternate costumes for Super Street Fighter IV! New costumes for Balrog, Sagat, Vega, M.Bison and Seth are included. Don these new threads and take down all of your rivals in style!This downloadable content is only compatible with Super Street Fighter IV.