Twilight Parade: Moonlit Mononoke
Crash the yokai party in Twilight Parade: Moonlit Mononoke! Play as the uninvited oni twins and their friends in this bullet-hell shooter with vibrant pixel art. Choose from four unique characters, each with distinct abilities and assistants, then blast through 5 chaotic stages across Japan. Dodge enemy swarms, battle massive bosses, and get revenge in style!