Turok: Escape from Lost Valley
Based on the classic Turok Son of Stone comic book characters. In Turok: Escape from Lost Valley, you wake from a long sleep as Turok and adventure alongside Andar through the dangerous world of the Lost Valley as you seek to find a path home. Encounter creatures from the Turok comic series with a cute but dangerous twist. Master the art of the knife and the bow as you encounter adorable but deadly enemies, discover a path through unique environments, and choose the best weapon for the enemy in front of you. Live the adventure! Confront your foes, assist primordial natives, and keep Andar and yourself alive as you Escape from Lost Valley!