TurnOn
The whole city has been plunged into darkness. After an accident at the power station, a living electric spark must restore electricity to the city and give citizens back their safe and carefree lives. "TurnOn" tells the spellbinding tale of a brave alien creature and its striking journey through blackout world, in an incredibly colorful and detailed platformer without platforms. Featuring a charming art style and visual storytelling, cute character personality, and a soothing and magical soundtrack, "TurnOn" makes the world the way it was before, but a little better and kinder. The creation of “TurnOn” was inspired by the global movement Earth Hour, which is held by WWF.