Play the Trials Rising Demo for free and ride (or crash) your way to greatness in the over-the-top action and physics-bending motorcycle racing franchise. All new features, competitions and tracks mean new challenges! So, take the opportunity to have a taste of Trials Rising with this demo and ride a selection of the full game’s exciting tracks– from the Grand Canyon and Hollywood to the Eiffel Tower and others in between. Enjoy the new hilarious Tandem Bike mode for offline multiplayer, partner with a friend and try to control one bike with two riders. The base game includes 125+ tracks set in various locations around the globe for you to explore and master, as well as an online multiplayer mode, features to create, share and play unique levels and nearly endless ways to customize your bike and rider. Upgrade to the Gold edition to get access to an additional 55+ tracks and exclusive customization items!