Transport Giant: Gold Edition
It is the year 1850. The world is experiencing its biggest upheaval. Witness the birth of mass production and mass transport. With a little capital and an innovative idea, you can build an empire, for factories are springing up everywhere you turn and the world hungers for every commodity conceivable. The time is ripe for a vast, powerful transport company. Old modes of transport can no longer cope with the flood of goods. Invest your meagre seed capital wisely in modern vehicles and gradually build an ever-growing enterprise. Replace aging steam engines with monorails and perhaps even maglevs to stay competitive. The world is yours for the taking! Gold Edition: "Down Under" takes you to the world's most fascinating, mysterious and dangerous continent – Australia! Its spectacular landscapes hold very different challenges for hopeful transport giants.