This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. Liberec - Stará Paka was built in the 1850s as a section of a route from Germany to Pardubice to primarily shift cargo - particularly from the coal industry. In Train Sim World 6, Liberec - Stará Paka transports you into the Czech countryside for the first time, with not only the challenges of the track and terrain to learn, but also a whole new set of signals and systems to master. Journey through the Jizera Valley on mixed traffic trips aboard not one, but two brand new trains: Embark on a variety of passenger services with the Class 843 - the modern cab features complex start-up procedures and interactive radio functionality. In contrast, ready-up for a busy shift with the Class 750 - enjoy hands-on driving as you head up and down the line on freight trains. Take control of a more familiar throttle with Maintalbahn’s DB BR 642 (available separately) on additional passenger services.