Experience immense velocity and express unrivalled creativity with Train Sim World 4! Discover the raw emotion of driving a diverse array of iconic routes and trains. Learn the basics of operating a range of traction in the Training Center, before taking to the rails of Austria. Build your confidence, then master every machine. Uphold ÖBB’s sterling service on the picturesque Vorarlberg S-Bahn S1 line, from the island life of Germany to the base of the Austrian Alps, learn the operations of a new country aboard the sleek ÖBB 4024. FREE ROAM! Pick any train you want and drive it wherever you want – you have control over how to run routes in your way. Take a photo and make the memories last with PHOTO MODE and GALLERY. Get creative with the upgraded SCENARIO PLANNER and LIVERY DESIGNER. Share your hard work with other players through CREATORS CLUB.