Train Sim World is an immersive first-person simulator perfect for everyone, with complete in-cab interactivity, accurate detail on locos, real-world routes and hours of gameplay. Take to the rails with the brand-new Train Sim World 2020 Edition and find everything you need to master new skills. A new ‘Journeys’ feature will guide you through over 24 real hours of scenarios, tutorials and service timetables for each route – plus a new progress tracker will highlight hundreds of railway jobs available for you to complete as you master the routes. Includes a collection of real-world routes; fight your way up Germany’s Spessartrampe incline, navigate the underground station at New York Penn or gape at the wonder of Manchester’s Victoria Station – and on every route you’ll find true-to-life regional signalling systems and a brand-new set of challenges. Start your journey today!