Tales of Symphonia Remastered
In a dying world, legend has it that a Chosen One will one day rise from amongst the people and the land will be reborn. The line between good and evil blurs in this epic adventure where the fate of two interlocked worlds hangs in the balance. Follow the journey of Lloyd Irving as he and his friends try to save both worlds. Dive back into Tales of Symphonia, an exciting and beloved action RPG, now with enhanced graphics and improved gameplay!