TORO 2
Toro 2 is a third-person 3D bullfighting simulator that lets you, in its Career Mode, step into the shoes of a bullfighter on his rise to stardom. Travel the world facing the fiercest fighting bulls, avoid getting caught by them, and you’ll become a star in the world of bullfighting. BECOME A STAR From the pasture where you made your first cape passes to the world’s largest bullrings. Learn new passes and moves as you prove your worth at the Maestranza in Seville, Las Ventas in Madrid, or La Macarena in Medellín. Thrill the crowd with your elegance and panache, evade the fury of the fiercest bulls, and you’ll become the most famous bullfighter of all time. YOUR GAME, YOUR BULLFIGHTER Customize your character to your liking, choose the outfit you’ll wear when entering the ring, and build your arsenal of moves to tailor your style to your gameplay. Inside the bullring, you’re the master of ceremonies, so choose from a wide variety of moves, outfits, and more to make the crowd cheer for your courage. EVERY BULLFIGHT IS A NEW CHALLENGE Try to score as many points as possible through your bullfighting, while completing various challenges that will push your skills to the limit. Push your abilities to the max and make the most of the tools at your disposal to reach the pinnacle of bullfighting and become a Master. TAKE ON YOUR FRIENDS In the new Versus Mode, you can choose to be either the bull or the matador. Duel with your friends in fast-paced local one-on-one matches, where you’ll decide who controls the matador and who controls the bull. Battle in bullrings around the world and try to outdo your friends. The cunning and finesse of a well-executed pass versus the fury and momentum of a beast weighing hundreds of kilos charging toward you. Who will win?