Lead a team of elite agents into a post-pandemic Washington, DC, to restore order and prevent the collapse of the city. The Ultimate Edition includes additional digital content and the Year 1 Pass. Includes the Elite Agent Pack with exotic assault rifle, unique skill effect, and a headstart on stash space. Includes the Battleworn Secret Service Pack with Battleworn Secret Service outfit, emote, and weapon skin. Includes the First Responder Pack with First Responder outfit and First Responder weapon skin. Year 1 Pass grants 7-day early access to all Year 1 Episodes, instant access to all Year 1 Specializations as they release, 8 Classified Assignments: The fall of DC, along with exclusive cosmetics and additional in game activities. In-Game Purchases. Users Interact.