To the Moon: Sigmund Minisode 1&2 (Holiday Special)
Return to the heartfelt world of To the Moon in these two holiday-themed spin-offs that delve deeper into the lives of Dr. Eva Rosalene and Dr. Neil Watts. Set against a backdrop of festive cheer, public protests, and mysterious happenings, these minisodes explore the emotional challenges, ethical dilemmas, and personal struggles of the doctors behind Sigmund Corporation’s wish-fulfillment work.