Time Takers
ABOUT THIS GAME Time Takers is a fast-paced third-person team survival shooter where 12 players compete in 3v3v3v3 matches to become the last squad standing. Choose a Traveler with a unique ability, fight alongside two teammates, and shape your build throughout the match by choosing Upgrades. Victory depends on teamwork, adapting to the battlefield, and making the most of every second. FIGHT FOR TIME Every match revolves around a single resource: TIME ENERGY Time is your health, your progression, and your team's most valuable resource. Collect it across the battlefield to stay alive, share Time with teammates when they need it most, or take it from defeated enemies to gain the advantage. Every second changes the match. COLLECT. SPEND. SHARE. Every choice shapes your team's path to victory. -Collect Time Energy from the battlefield and defeated enemies. -Spend it to unlock Upgrades and strengthen your build. -Share it with teammates to keep your squad fighting. -Take it from enemy squads to slow their progress. Mastering when and how to use your Time is the key to survival. BUILD YOUR TRAVELER DURING THE MATCH Every Traveler begins with a unique ability, but your build evolves as the match progresses. Choose Upgrades and combine them with different weapons and Traveler abilities to create new strategies every game. Adapt your build to match the battlefield, your teammates, and the challenges ahead. TRAVELERS FROM ACROSS TIME Recruit a diverse roster of Travelers from different points in history, each with their own unique ability and combat style. There are no locked classes or fixed roles. Pair any Traveler with different weapons to create your own playstyle and discover powerful team combinations. WIN AS A TEAM Success depends on more than individual skill. Coordinate Traveler abilities, combine builds, and use Time strategically to support your squad throughout the match. Whether you're leading the attack or keeping teammates in the fight, every role contributes to victory. BATTLE ACROSS TIME Fight across maps inspired by different eras of history, each offering unique layouts, routes, and strategic opportunities. As matches progress through seven escalating phases, Time becomes increasingly scarce, pushing squads into more frequent encounters until only one team remains.