TIEBREAK - Ace Edition
Pre-order The Ace Edition and get: - Extra Challenge Pack - Exclusive Yonex Equipment Pack - The Adidas Vintage Pack with six exclusive Adidas outfits and two unique Adidas tennis racquets THE MOST COMPLETE TENNIS GAME The most realistic and in-depth simulation ever released, Tiebreak captures the true essence of tennis with impressive gameplay and full management of your ATP or WTA career. Compete in over 90 official tournaments with more than 120 officially licensed and faithfully recreated players. A ROSTER OF UNIQUE QUALITY The roster of over 120 official players includes Novak Djokovic, Rafael Nadal and Roger Federer, as well as Jannik Sinner, Carlos Alcaraz, Danil Medvedev, Alexander Zverev, Andrey Rublev, Holger Rune, Casper Ruud, Taylor Fritz, Stefanos Tsitsipas, Andy Murray and many more. Tiebreak also has a full roster of female players, including Iga Swiatek, Aryna Sabalenka, Coco Gauff, Maria Sharapova and other champions. AS REAL AS IT GETS The Tiebreak team has taken the animation and player reproduction to the next level by travelling the world to capture every player in high detail and offer the most authentic experience possible. Novak Djokovic's serve preparation, Rafael Nadal's forehand whip, Roger Federer's backhand: experience the signature moves of all the tennis stars. REALISTIC GAME PLANS Tiebreak uses real-world data for each player so that all AI-controlled players use the same game plans as in real life based on the playing surface. Finding a way to beat Novak Djokovic on clay won't guarantee an easy victory on grass or concrete. Every detail counts: play to your strengths and exploit your opponents' weaknesses to win your matches. THE FULL OFFICIAL CALENDAR Compete in the official ATP and WTA circuits in Tiebreak. Enter all the Masters 1000 and WTA 1000 tournaments, choose which ATP/WTA 500 and 250 tournaments to enter each season according to your objectives, and try to be among the top 8 to qualify for the ATP Final or WTA Final at the end of the season. The top courts on the circuit have been faithfully recreated and are the ideal arenas for your next battles. YOUR CAREER, YOUR NAME IN HISTORY Set out to conquer the ATP and WTA world rankings and play a full tennis season. Choose to play as an official player or create your own. Train, prepare for your tournaments and win matches. Your career is not just played on the court: take part in press conferences, develop rivalries and manage your reputation. PLAY NOVAK DJOKOVIC'S BIGGEST MATCHES Tiebreak pays tribute to Novak Djokovic, who holds the record for the most weeks ranked as world's no. 1, with a special game mode. Play the unique "Novak Djokovic Slam Challenge" game mode and replay the highlights of his career, chosen by Novak Djokovic himself. Listen to his world-class tips and try to reproduce his performances.