Threads of Time
Threads of Time is an era-spanning, turn-based RPG inspired by the timeless classics. Embark on a journey through time, gather a party of charismatic heroes from across ages, and uncover a plot that threatens to unravel the past, present and future. Time-Traveling Adventure: From an age where dinosaurs roam to the far-flung future and alternate realms in between - travel across fantastic and distinctive time periods, and discover the threads that bind the ages. Uncover an epic tale of interwoven fates, and secrets that shaped civilizations…and follow the threads of a sinister plot that traverses the tapestry of time. Timeless Turn-Based Combat: Weave together powerful attacks in visually dynamic, strategic turn-based battles. Bend time to your will, unravel enemies’ defenses, and unleash your party’s full potential through devastating team combos. Heroes From Across Ages: Assemble a party of charismatic and unique characters recruited from different eras. Restore the ancient Order of the Time Knights and unite heroes from across epochs to defend the timeline from impending chaos and corruption. Retro Charm Meets Modern Visuals: Step into vibrant worlds powered by Unreal Engine 5, meet lovingly hand-crafted 2D characters and experience the timeless charm of pixel art as you explore through the ages. Threads of Time captures the essence of your favorite retro RPGs, wrapped in a new and immersive adventure.