This is the Zodiac Speaking
This is the Zodiac Speaking is a fact-based single-player psychological thriller based on the story of Zodiac, one of the most famous never-caught serial killers. It mixes vintage ’70s California visuals and an original epic cinematic soundtrack with gameplay elements that include classic horror, investigation, stealth mechanics, and multiple endings to discover.