The Telltale Batman Bundle
This bundle includes 2 games from Telltale: - Batman - The Telltale Series (Episodes 1-5) - Batman: The Enemy Within (Episodes 1-5) Enter the fractured psyche of Bruce Wayne and discover the powerful and far-reaching consequences of your choices as the Dark Knight.