The Solus Project
Humanity is on the verge of extinction. You are the last hope, tasked with finding a safe haven for a colony. But now you are stranded on a deserted alien planet and every other member of your crew is dead. The fate of humanity rests in your hands: you must survive… The Solus Project is a first-person survival adventure game by the award-winning Teotl Studios and Grip Digital. - Plants grow and rot, weather changes from scorching heat to chilling storms, the wind and humidity are unforgiving... The Solus Project contains some of the most advanced environmental simulations ever seen in a video game. - Craft items, explore vast areas, monitor your health, sleep regularly, and more… A true survival experience! - Learn the secrets of a mysterious alien civilization that might hold the key to humanity's survival!