The Psychoduck
The Psychoduck is a stealth game about a psychotic duck who collects crowns and has no problem killing all the enemy herons to increase his collection. Distract sentries with your slingshot, surf alligators, help turtles make way, and more! Gather all the snails, use different mechanics to distract frog sentries, then advance through each map to assassinate the white birds. Features * Stealth-based puzzle action gameplay * Multiple game mechanics involving different animals * Collect all hidden snails * Play on 3 different biomes!