The Living Dungeon
Bring the excitement of playing a dungeon tournament board game to your screen, in beautiful gruesome detail. There really is nothing quite like The Living Dungeon. Up to 9 players can take part in a battle of wits, luck and skulduggery. Survive other adventurers, monsters, and the dungeon itself through combat, agility or dungeon manipulation. Only the strongest, fastest and smartest survive.