The Jackbox Party Pack 11 Demo
The Party Pack is back! Whether you’re a trivia titan, a joke mastermind, or the resident undercover detective of your friend group, there’s something for everyone in this pack. Try it today in this free demo, featuring two of the five games coming to The Jackbox Party Pack 11 later this fall: Doominate (Writing): Take a perfectly lovely situation and destroy it in this head-to-head joke game where it feels so good to be so bad. Doominate supports 3-8 players. Hear Say (Sound Effects): Record sound effects and dialogue directly from your phone in a foley-inspired game where laughter is the soundtrack. Then, watch your voices come to life in a series of short movie clips! Hear Say supports 2-8 players. Note: This demo contains abbreviated versions of both Doominate and Hear Say. There is enough content in the demo for a few play-throughs of each game. Art, audio, and other details presented in the demo are not necessarily representative of the final game. The full versions of each game will be released alongside three other brand-new games. If you enjoy your demo experience, add The Jackbox Party Pack 11 to your wishlist now!