Experience two tense, workplace-driven stories in one complete collection with The Green Light and Before Exit: Supermarket. In The Green Light, a first-person horror game, follow Fred as he escapes his miserable job to answer a mysterious radio voice calling him toward a distant lighthouse. Then test your attention to detail in Before Exit: Supermarket, a blend of roguelike elements, logic puzzles, and walking simulator gameplay where you must complete every closing task before your strict boss fires you. Switch between psychological dread and high-stakes store management whenever you like in this immersive double feature.