The Dark Eye Bundle
A legend reborn as Realms of Arkania: Blade of Destiny returns! Blade of Destiny is a faithful remake of the 1992 original, adored by a generation of Role Players and one of the most successful RPG’s of the 1990’s. Star Trail is a faithful remake of Realms of Arkania’s classic sequel. This hardcore RPG features dozens of talents and spells, distinct races and character classes as well as a challenging isometric turn-based combat system. Obey your orders and succeed in your quest to retrieve the Salamander stone – the peace between elves and dwarves depends on it!