The Crew 2 Gold Edition
The Crew 2 Gold Edition includes: - Season Pass - Digital Special Pack, which includes: * DODGE CHALLENGER SRT DEMON INTERCEPTION UNIT * PORSCHE 911 SPEEDSTER JOIN A COMMUNITY OF 30 MILLION PLAYERS! Drive into Season 3 and get ready for a high-speed time trial across the USA. With access to free content, new game modes, new vehicles, events, and more every two months, you will have an unforgettable ride. Take on the American motorsports scene as you explore the USA in one of the most exhilarating open worlds ever created. With a wide variety of vehicles to choose from, experience the thrill and excitement of competing across the USA as you test your skills in a wide range of disciplines. Play with up to 7 friends online. New: play The Crew 2 offline or online with the new Hybrid mode, available now! Enjoy both the original online experience and a new way to play solo.