The Bradwell Conspiracy
Following a sudden explosion at the Stonehenge Museum fundraiser, you find yourself trapped in a hidden underground complex. Your only means of escape is by sending photographs of your surroundings to another survivor confined elsewhere. But before long, a disturbing truth begins to dawn… Created by a team of award-winning BAFTA luminaries and AAA veterans, with over 60 years of combined experience, The Bradwell Conspiracy is a highly-stylized, narrative-driven first-person experience. Featuring an assortment of innovative puzzles and lore-enriching secrets, are you ready to delve into a world of corporate duplicity? INCLUDES: - An immersive first-person narrative. - An NPC relationship like no other, via the Bradwell Guide Glasses photographic messaging. - Original 3D-printing gameplay mechanic, used to solve the many challenging puzzles throughout. - A brutalist art style unique to the Bradwell Universe, with a detailed, interactive environment. - A rich and established game world boasting a plethora of hidden lore and secrets. - An illustrious voice cast, truly bringing the world of Bradwell to life. FEATURING: - Created by award-winning BAFTA luminaries and AAA veterans with over 60 years of combined experience (Fable, Batman, Tomb Raider, Ether One). - Character performances by Rebecca LaChance and Abubakar Salim (Assassin’s Creed Origins). - Dialogue consultants: Jane Espenson (Battlestar Galactica, Buffy The Vampire Slayer) and Brad Bell (Husbands). - Performance direction by Kate Saxon (Alien: Isolation, Everybody's Gone to the Rapture). - Music by Austin Wintory (Journey, Assassin's Creed Syndicate). - Special thanks to Jonathan Ross as the voice of the Induction Narrator.