Tenth Metal Chroma Pack
Outshine and out style both friends and foes with this Tenth Metal Chroma Set to seriously level up your wardrobe game! Whether you’ve chosen your path as a hero or villain, build your legacy to be the talk of the town among the citizens of Metropolis and Gotham City! DC Universe Online (base game) is included with the Tenth Metal Chroma Pack.