TEKKEN 8 - Eddy Gordo
Capoeira master Eddy Gordo joins the tournament! Having survived a life-or-death crisis, Eddy stands up again and vows to save the world from Kazuya. Content: - Eddy Gordo as a playable character *This DLC is also available in the Deluxe Edition, Ultimate Edition, and Deluxe Edition Upgrade Pack products. Be careful of duplicate purchases.