TEKKEN 8 - DEMO
Get ready for the next battle with this partial demo of the ultimate 3D fighting game, TEKKEN 8, the latest addition to the TEKKEN series. Playable Modes: - STORY "The Dark Awakens" (beginning) - ARCADE QUEST (beginning) - SUPER GHOST BATTLE (limited) - GALLERY (limited) - VERSUS (limited) Playable Characters and Battle Stages: - Characters: Jin, Kazuya, Paul, and Nina - Stages: URBAN SQUARE (EVENING), YAKUSHIMA, and SANCTUM *Online Mode will not be available. *Some content may differ from the full game. *Player data will not transfer to the full game.