TEKKEN 8 - Armor King
Dark Supernova The heel wrestler Armor King is joining the fight! Revenge beckons Armor King to take down his archenemy - the man who killed his brother. Enter King, who is determined to end his bloodthirsty vengeance and challenge the dark wrestler. Armor King breaks the seal on a forbidden move which his brother had passed onto him in secret. "I'll tear down the champion by any means necessary. It's all fair in my world. This... is the life of evil. And I live it to the fullest!" Content: - Armor King as a playable character *Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.