DotemuAction & adventure
Get the full TMNT: Shredder’s Revenge experience in this bundle! Enjoy stunning full-color pixel art graphics and a vintage TMNT vibe that will rock you straight back to the awesome 80s. Every character, vehicle, weapon, item, and background is directly inspired by the 1987 TV show, making you feel like you hopped into the television -- with a dope mix of killer humor and action-packed adventures! TMNT: SHREDDER’S REVENGE With Bebop and Rocksteady attacking Channel 6 and stealing super gnarly devices to support Krang and Shredder’s latest twisted plan, Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge sees the Turtles battling across a righteous range of timeless TMNT locations. From Manhattan and Coney Island, to city rooftops and dank sewers, help the fearsome foursome trounce Foot Soldiers, Triceraton Warriors, and Rock Troops all the way to Dimension X! DIMENSION SHELLSHOCK Dimension Shellshock introduces Usagi and Karai as new playable characters as well as the brand new Survival mode: collect crystals and travel across dimensions that pay tribute to multiple TMNT eras. Our heroes need to jump between dimensions and put a stop to Shredder's evil plans! RADICAL REPTILES A powerhouse duo teams up with the Turtles for another bodacious ride! In this final content update for Shredder’s Revenge, your favorite ninja team are joined by two legendary characters from the classic 1987 TV show, Mondo Gecko and Mona Lisa, for their playable debut in a beat-em-up video game and a long-awaited reunion with the gang.