Taurian Defense
Inspired by 1980s top-down arcade-style shooters, in this game you must defend your bases from an enemy invasion. The future of colonization depends on you! Pilot the most advanced Taurian defense ships, each with their own special capabilities to help drive back the invading forces. Title updates are planned for future releases.