Tailbreak Special Edition
Dinosaurs have taken over Cypress Ridge! Blast them to bits in the arcade blockbuster Tailbreak, and then jump into Outbreak: Shades of Horror for a more traditional survival horror adventure in a zombie-ridden city. Enjoy local co-op for up to two players in Tailbreak, and fight for your life with up to four-players in online cross-platform multiplayer in Outbreak: Shades of Horror.