Supermarket CEO Simulator
Supermarket CEO Simulator – Build your retail empire and become the market leader! Take charge of your own business and turn a small store into a thriving supermarket chain! In Supermarket CEO Simulator, you have full control over every aspect of supermarket management – from stocking shelves and hiring staff to marketing, logistics, and expanding your business. The competition is fierce, and customers have high expectations – do you have what it takes to become a retail mogul? Key Features: Strategy & pricing – Adjust prices based on demand, analyze trends, run promotions, and maximize profits while staying ahead of the competition. Team management – Hire and manage staff across all departments, set salaries, improve efficiency, and maintain top-tier customer service. Expansion & upgrades – Open new locations, upgrade equipment, optimize store layout, and grow your brand into a powerful supermarket empire. Do you have the courage to build a supermarket empire and become the most powerful CEO in the industry? In Supermarket CEO Simulator, success is in your hands!