SuperEpic: The Entertainment War
Join a racoon and a llama in their quest to save videogames as we know them! SuperEpic is a Metroidvania style action-adventure game filled with humour and satire. The gameplay is nonlinear and fast-paced, with exploration and combo-based combat the weapon of choice against the evil Regnantcorp! In a not-too-distant future dystopia​, a single videogame development company, ​Regnantcorp, controls an Orwellian society by enslaving the population with their addictive free game​s. As a rebellious racoon, along with your llama steed, you'll explore a surreal castle-like office full of enemies, challenges, secrets and corporate pigs. Break into their headquarters, uncover the conspiracy and save videogames!