Super Rebellion
Something happened in the year 203X. Humanity fell before the power of an intergalactic alien empire—but not without resistance. Survivors united to form a rebel army, preparing a desperate counterattack. As their forces advanced toward the Aliens Empire Capital on Earth (CAEE), an elite squad was deployed to confront a massive fleet of over 2,000 enemy ships in Earth’s orbit. Enlist in the Rebel Army and board your spaceship on a mission with no return. Super Rebellion is a fast-paced shoot ’em up arcade experience. Unleash powerful special attacks and dive into intense, action-packed gameplay. Inspired by Japanese series, movies, and music from the ’70s, ’80s, and ’90s, the game delivers a nostalgic yet thrilling atmosphere. Use special attacks at the right moment—each one can turn the tide of battle. They are limited and must be collected during gameplay, so strategy is key. With a single command, unleash devastating power that can change your fate. How far can you go? Will you become a legend, a hero… or fade into anonymity? Save humanity.