Stunt Scooter Simulator
Stunt Scooter Simulator brings high-energy freestyle action straight to your screen, combining creative customization with skill-based stunt riding. Design your ultimate scooter by selecting from a variety of models and transforming them with bold color schemes, stylish decals, and performance upgrades that enhance speed, control, and airtime. Ride through detailed environments packed with ramps, rails, and urban obstacles built for big air and smooth combos. Perform gravity-defying flips, spins, and technical tricks to earn points, unlock new customization options, and refine your riding style. Whether you prefer casual free-roam sessions or chasing high scores with advanced trick chains, every run is a chance to push your limits and stand out as a true stunt pro. Features: Customization – Upgrade models, colors, decals, and performance. Trick System – Land combos to earn points and rewards. Dynamic Gameplay – Smooth controls and skill-based progression. Multiple Maps – Unique locations designed for freestyle riding. Step into the ultimate freestyle challenge, refine your technique, build your perfect scooter, and rise through the ranks as you transform every location into your personal stunt arena.