Stumble Guys - Beta
The Stumble Guys Open Beta is here! Be one of the first to play on Xbox and stumble to victory in this fun multiplayer knockout battle royale! Are you ready to enter the running chaos? Running, stumbling, falling, jumping, and winning has never been so fun! DODGE OBSTACLES AND BATTLE YOUR OPPONENTS Run, stumble and fall against up to 32 players and battle through knockout rounds of races, survival elimination, and team play in different maps, levels and game modes. Survive the fun multiplayer chaos and cross the finish line before your friends to qualify for the next round, earning fun rewards and stars as you continue to play and win in Stumble Guys! PLAY WITH FRIENDS AND FAMILY Create your own multiplayer party and play against friends and family. Find out who runs the fastest, battles with the best skills and survives the chaos! UNLOCK AND UPGRADE YOUR GAMEPLAY Personalize and customize your chosen Stumbler with special emotes, animations, and footsteps. Show off your unique style and personality as you stumble your way to victory. EXPLORE THE WORLD OF STUMBLE GUYS Explore the world of Stumble Guys with over 30 maps, levels and game modes that offer even more ways to play, and experience the fastest multiplayer knockout battle royale. Join the party and get ready to stumble, fall and win your way to victory.