Starter Pack Bundle: Seasons 5-9
To celebrate Super Animal World’s upcoming launch later this year, we’re bringing back Starter Packs from previous seasons! This bundle includes 5 starter packs - totaling 5 Super Animal breeds, 10 cosmetics, and 3000 S.A.W. Tickets (premium currency used to purchase Super Animal Passes as well as premium cosmetic items from the SAW Shop). This bundle includes: Season 5 Starter Pack - Super Marble Skullcat - Zeus Outfit - Lightning Bolt melee - 600 S.A.W. Tickets Season 6 Starter Pack - Super Topiary Bear - Cottagecore Dress - Hedge Clippers melee - 600 S.A.W. Tickets Season 7 Starter Pack - Super Alchemist Bengal Tiger - Alchemist Outfit - Potion melee - 600 S.A.W. Tickets Season 8 Starter Pack - Super Cartoon Fennec Fox - Cartoon Suspenders - Ink Nib Pen melee - 600 S.A.W. Tickets Season 9 Starter Pack - Super Kitsune Fox - Miko Outfit - Kitsune Scroll melee - 600 S.A.W. Tickets Neither animal breeds nor cosmetic items provide any gameplay advantage. Super Animal Royale Starter Packs are made available during their season, but could return in new ways in the future depending on community demand. If they do, they won’t ever be offered at a better value than their debut.