Star Trek: Resurgence
Star Trek: Resurgence is a narrative adventure game featuring dialog choices, relationship building, and exploration. Alongside dialog-driven role playing and rich branching storylines, you will also engage with the Star Trek universe in a variety of other gameplay styles, including shuttle piloting, phaser fights, tricorder scanning, stealth, and micro-gameplay mechanics.