STAR OCEAN THE DIVINE FORCE
Early Purchase Bonuses: Pawns used when playing the mini-game, Es'owa; can also be used as an equipable item. Get your hands on pawns from tri-Ace's classic series, like Valkyrie Profile and Radiata Stories! -Playing Piece / Accessory: Lenneth -Playing Piece / Accessory: Lezard -Playing Piece / Accessory: Jack -Playing Piece / Accessory: Ridley -------------------------------------------- [Fly Around Areas Freely] In STAR OCEAN THE DIVINE FORCE, characters can freely move in 360° degrees and roam the skies. [Move and explore freely in three dimensions: everything you see can be explored!] You can move in three dimensions whilst flying around the largest environment ever. Whether you’re flying around and exploring rockfaces and roofs of buildings in the city, or leaping off cliffs to seamlessly enter battles, you’ll have more freedom in terms of both adventuring and battling. [The Fastest and Strongest Action of any in the Series.] While the game will give you space to play as you please, the scope of its battles has also evolved. Characters can subdue a large number of enemies with super high-speed movement attacks, special abilities where you can vanish for a brief moment from right in front of your enemies’ eyes, and a skill which could kill in one hit! This game will feature a challenging yet thrilling battle experience to enjoy while freely soaring in the skies.