SSFIV ARCADE EDITION
Feel the excitement of the arcades with SSFIV ARCADE EDITION! Play as one of four new characters: Yun, Yang, Evil Ryu and Oni! Follow top players, view the Elite Channel, and check out the revamped My Channel! You can even play against people who have not yet purchased SSFIV ARCADE EDITION!This downloadable content is for Super Street Fighter IV only. It cannot be played as a standalone title. You cannot use SSFIV ARCADE EDITION characters against users who have not purchased this content. This content is the same as the retail version of Super Street Fighter IV Arcade Edition.