SpongeBob SquarePants: Bundle
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated: Are you ready, kids? The cult classic is back, faithfully remade in spongetastic splendor! Play as SpongeBob, Patrick and Sandy and show the evil Plankton that crime pays even less than Mr. Krabs. Want to save Bikini Bottom from lots of rampant robots with your mighty bubbles? Of course you do! Want to underpants bungee jump? Why wouldn't you! Want to join forces in a brand new multiplayer mode? The battle is on! GAME FEATURES - Play as SpongeBob, Patrick and Sandy and use their unique sets of skills - Thwart Plankton's evil plan to rule Bikini Bottom with his army of wacky robots - Meet countless characters from the beloved series REMAKE FEATURES - Faithful remake of one of the best SpongeBob games ever created - High-end visuals, modern resolutions and carefully polished gameplay - Brand new horde mode multiplayer for up to two players, online and offline - Restored content that was cut from the original game like the Robo Squidward boss fight and more SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake: Wish-granting Mermaid’s Tears in the hands of SpongeBob and Patrick… What could possibly go wrong? Sure, the very fabric holding the very universe very together could come very undone, opening up portals into Wishworlds full of knights, cowboys, pirates, and prehistoric snails. But that’s nothing everyone’s favorite sponge can’t handle - with the right cosmic costume! Everybody do the Cosmic Shake! - Unlock classic and new platforming skills like the Fishhook Swing and Karate Kick - Don more than 30 F.U.N.tastic costumes like SnailBob and SpongeGar - Travel to 7 distinct Wishworlds like Wild West Jellyfish Fields and Halloween Rock Bottom - Experience all the buddy movie banter with SpongeBob’s permanent companion Balloon-Patrick - Meet all your favorite Bikini Bottomites from the series, voiced by their original actors - Brand-new soundtrack from the composers of Battle for Bikini Bottom + dozens of songs from the series!