Spartan Firefight
Get ready for the Firefight! From the creators of Spartan Runner comes a new action-packed game: Spartan Firefight. Battle against waves of enemies across a variety of game modes and maps in under five minutes. Unlock and upgrades powerful weapons to help you in your task. Purchase and collect skins, helmets, shoulders and more to create your unique Spartan. UNLOCK AND UPGRADE YOUR WEAPONS: Collect and upgrade a variety of powerful weapons going from the Magnum to the Spartan Laser, level them up with your kills and collect unique skins for each weapon. BECOME THE MVP: Climb the world leaderboad to prove you're the greatest Spartan of them all! CONSTANTLY EVOLVING: Look out for new helmets, shoulders, skins, maps and game modes in the future. Spartan Firefight is a non-stop evolving game! GAME FEATURES: * Powerful weapons to unlock and upgrade * Various game modes to master * Customize your own Spartan * Unlock ranks and unique rewards * New challenges every day * Climb to the top of the leaderboard * Each maps offer challenging new terrain to explore * And more to come soon! Get ready and join the fight now, Spartan!