Spacejacked
Spacejacked is a super fast-paced ARCADE TOWER-DEFENSE. Play as Dave, a lone technician tasked with protecting his spaceship from being overrun by aliens while it prepares to warp into hyperspace. Players who seek to experience a blend of action shooter and tower defense will enjoy this game! Features: * Shoot and build turrets! * Defend both the ground and ceiling! No spot is safe from aliens! * Story Mode filled with quirky characters over the course of 2 major story acts. * Challenge Mode with demanding set-pieces only fit for the most hardcore. * Two Endless Modes for even crazier action and compete for high-score with your friends.