Space Adventure : Venus
Blast off to the second planet from the Sun in the thrilling next chapter of the Space Adventures series! Explore 30 brand-new levels filled with unique challenges that will test your skill and creativity in entirely new ways. Harness the power of the all-new jetpack mechanic to soar, dodge, and navigate the exotic and perilous landscapes of Venus. With a smoother, streamlined user interface, every moment of your journey is more immersive and intuitive than ever before. Get ready to push your limits—Venus awaits!