SOULVARS Demo
59m59s Playable Demo & RPG Playstyle Analysis! Enjoy up to 59 minutes and 59 seconds of SOULVARS, a pixel art turn-based deckbuilding RPG, in this playable demo, and explore up to the first boss fight! Play as you want: - Take your time exploring the map and learning the game - Min-max your character builds and race against time - Look for different ways to play Beat the boss to read an analysis of your playstyle, and savor this breakthrough combination of classic JRPG and deckbuilding! Warning: You will be unable to save your game in this demo version.