SOULCALIBUR VI - DLC10: Character Creation Set D
Celebrate 20 years of SOULCALIBUR with an all new Character Creation set! - DLC Introduction - Additional items for use in Character Creation (48 in total These items include the following: - Extra/special items (6 total) - Variations of existing armor pieces (6 total) - Other Character Creation items (11 total) - Hit effects (14 total) - Stickers (11 total)