Sociable Soccer 25
Embrace the excitement of the world's favorite sport in Sociable Soccer 25, appearing on Xbox for the very first time this season. With its vast array of features, extensive real-world player roster and intuitive gameplay, the game sets the stage for a footballing adventure like no other. Created by legendary game designer Jon Hare, Sociable Soccer 25 features his signature fast-paced, arcade-style and intuitive gameplay, enriched with multiplayer head-to-head matches and collectible player cards. Get your adrenaline pumping with the game's lightning-fast and intuitive gameplay. Whether you're a seasoned pro or a casual player, Sociable Soccer 25's user-friendly controls ensure that everyone can enjoy the excitement. Experience the authenticity of the beautiful game as Sociable Soccer 25 features an extensive roster of more than 13,000 licensed professional footballers. Each player's unique skills and attributes are faithfully replicated, allowing you to assemble your dream team from real-world talent. Immerse yourself in the current football landscape with up-to-date leagues and squad rosters. Create your own football legacy by building a formidable squad and representing the club you love as you collect and upgrade licensed players from all over the world. Join the passionate community of football fans, compete for glory, and celebrate the true spirit of the beautiful game in this remarkable gaming franchise.